یک تجربه

هرچه قدر هم که خبره هستین هیچ وقت دقت را فدای سرعت نکنید. در نصب برنامه های تخصصی حتما قبل از نصب مطابق راهنمای نصب پیش نیاز های مورد نیاز را دقیق نصب کنید. در غیر این صورت در پایان نصب ممکن است پیام های خطایی را ببینید که از مفهوم آن متوجه نشوید مشکل از کجاست. حالا خدا نکنه که یه ذهنیت اشتباه به شما بگه دلیل خطا به خاطر فلان چیزه. یه دفعه من 4 ساعتم پشت یه سیستم به خاطر همچی چیزی تلف شد در صورتی که می تونستم ظرف 10 دقیقه مشکل رو حل کنم. به هر حال به یاد داشته باشید که شما مجازید که یک اشتباه را فقط یک بار مرتکب شوید و اگر آن اشتباه تکرار شود دو دلیل بیشتر نمی تواند داشته باشد:

1- خارج از توان و اختیارات شماست و مربوط به حوزه شما نمی باشد و به شیوه ای دیگر باید حل شود.

2- شما توانایی مدیریت مشکل را نداشته اید و قادر به پیشگیری از آن نمی باشید.

یه چیز دیگه. دوست عزیز آخه چه دلیلی داره بری تو disk manager و درایو c رو بدون دلیل Active کنی و بدون خوندن دقیق پیغامی که میاد ok رو بزنی؟ عزیز من هارد نابود می شود، تمام اطلاعاتت می پره و هارد باید بره تعمیر... نکن برادر من، نکن.

در انتها اینکه بین نرم افزار های ریکاوری هارد به نظر من GetDataBack بهترینه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد